Hogyan válassza ki a legjobb fotómobilt?

Hogyan válassza ki a legjobb fotómobilt?
  • Kijelző mérete. A fotómobilnak több mint öt hüvelykes kijelzővel kell rendelkeznie, persze minimum a teljes HD felbontás. A kisebb kijelző méret nem ajánlott, mert a fotót megfelelően kell látni, és szükség esetén kényelmesen módosítani (levágás, szűrő hozzáadása a szépítéshez, fényerő stb.).
  • Objektív fényereje. Ne feledje, hogy minél alacsonyabb a fényerőérték, annál szebbek lesznek a fotók. Az okostelefonok esetében a standard fényerőérték 2.1f, de néhánynak 2f vagy akár 1.7f, vagy még kisebb 1.5f. Nézze meg ezt az adatot vásárlás előtt. Például a Samsung Galaxy S9 fényerőértéke 1,5f.
  • OIS – Optikai stabilizátor. Kipróbálhat bármit, a kezei néha remegni kezdenek, ha csak kicsit is, de ez a fényképen azonnal észrevehető. Az optikai stabilizátor (néha OIS rövidítéssel van jelölve az angol Optical Image Stabilizer alapján) a jó minőségű fotómobil esetén természetes. Segít az éjszakai felvételeknél is.
  • Lézerfókusz. A legjobb fotómobiloknak feltétlenül rendelkeznie kell lézerfókusszal. Megszokott, hogy a fényképezőgép lencse mellett van, és a pontos bemérésre szolgál, hogy milyen távolságban van a fényképezendő tárgy, és ennek megfelelően sokkal jobb és gyorsabb élességállítást biztosít.
  • Megapixelek száma. A mai legjobb fényképezőgéppel rendelkező telefonok a hátoldali fényképezőgéphez általában 12MPx-es kamerával rendelkeznek az elülsőhöz 8MPx-es kamerával. Néhány fotómobil 16 Mpx-es hátsó kamerával, vagy elöl és hátul is 12 Mpx-es kamerával rendelkezik. A legalább a 12 megapixeles felbontás biztosítja, hogy 60×40 cm-es fotópapírra nyomtatott fénykép professzionálisnak tűnjön.
  • Egyéb pillanatfelvételek. Gondoljon egy olyan okostelefonra, amely vízálló és biztonságosan használható a parton vagy a medencénél. Alkalmas még a mélységélesség beállítására is, ahogyan éppen kívánja. Természetes a fotózás videó készítés közben is.
  • Merítsen ihletet vásárláskor. Keresse meg a fotómobil tesztet az interneten, olvassa el a véleményeket és az ügyfelek tapasztalatait. Ezek az információk segítenek a piacon orientálódni és a legjobbat kiválasztani.